Wednesday, May 26, 2010

Nike Mercurial Vapor Superfly Sempena Piala Dunia 2010 Afrika Selatan ^_^

Nike Mercurial Vapor Superfly Yellow

**Ney haa kasut idaman aku, yang masih belum2 aku dapat beli lg.

**Aku pon tak tahu kenape aku minat sangat ngan kasut neh (sbb CR pkai kot. hehe)

**Walaupn aku dh beli kasut futsal yg sebijik cam neh, aku ttap xpuas hati lg, Insyallah kalu ade rezeki, kasut neh aku akan pakai mase men bola nnti..hehe :D

**Piala dunia pn makin dkt, abah aku dh janji nk psang Astro kt umah nty, hati mmg dh seronok gila, maklumlah abah aku tue kaki bola jgak, lau xtgk bola ngn dia mmg xsah laa...hehe

**Piala dunia kali neh akan jadi lebih bermakna, aku jangka pasukan pilihan aku iaitu Portugal akan memenangi Piala Dunia 2010

**So, kepada pasukan2 Piala Dunia yg lain, jangan harap korang menang dengan senang2..dengan adanya CR :)

0 comments:

Post a Comment

 


[tutup]