Tuesday, May 25, 2010

Cerita Cinta Saya Part 2


Sudah agak lama Faizal memerhatikan Suraya daripada jauh, timbul juga niat di hatinya untuk menegur Suraya. Tapi apakan daya, Faizal memang seorang yang pemalu dengan perempuan, terutama sekali dengan perempuan yang dia suka. Pada satu malam, ketika Faizal sedang leka menatap skrin laptopnya, datang seorang kawang baiknya iaitu Daus.

Daus : Zal, aku ada 'sumtin' nak bagi kat kau, mesti kau berminat.
Faizal : Ape? (sambil menatap laptop)
Daus : Neh haa. (sambil menunjukkan sesuatu di skrin telefon)
Faizal
: E-mail sapa neh?
Daus : Suraya.
Faizal : Eh! mana ko dapat?
Daus : Aku rembat drpda Razif, mase dia tgh chat ngn Suraya td. (sambil tersenyum) Aku tahu ko minat Suraya kan? Aku nk tlg ko neh.
Faizal : Wah! ko mmg kwan baik aku laa. (menepuk-nepuk bahu) Terima kasih!

Tanpa membuang masa, Faizal terus mengambil alamat E-mail tersebut. Pada mulanya, Faizal agak malu untuk berterus terang, Suraya pula memberi respon yang agak kurang memuaskan. Mungkin di sebabkan Suraya masih belum mengenali Faizal

***bersambung ^_^

0 comments:

Post a Comment

 


[tutup]